Hanneke in Suriname

Dag ik-weet-het-niet want ik vier vakantie... op CURACAO!

Een tijdje geleden kondigde ik al aan dat we iets heeel leuks gingen doen als we vakantie zouden hebben, en nu is het eindelijk zover: ik ben op Curacao!! Ticket was geboekt, villa was betaald en gisteravond zijn we gaan vliegen!

We zijn gearriveerd in onze PRACHTIGE SUPERDELUXE MOOIE villa met SUPER mooi uitzicht, op het Spaanse water, de zee en de tafelberg en 100 palmbomen en cactussen en leguanen en met zwembad, mooie badkamers, lekkere banken, heerlijke bedden, vaatwasser en álle andere luxe die we in Suriname NIET hadden. Genieten!!

Gisteravond zijn we 2 uur lang wezen zoeken naar iets te eten, maar het was al iets te laat, dus alles was dicht. Vandaag zijn we heerlijk wezen zwemmen en zonnen aan de Jan Thiel baai, een super mooi strand met hele mooie hoge golven die tegen die rotsen aan knallen en waar je in kunt chillen, heerlijke ligstoelen, mooie palmbomen en mooie vissen onder water! Alles is perfect hier!

Ik ga gauw verder genieten, zometeen gaan we uit eten in Willemstad :)

Liefs van een gezegende Hanneke!

Reacties

Reacties

Luca

Jaawooor Hakkie. Wat een ideaaliteit en heerlijkheid! Super lekker en verdiend na al je indrukken! En serieus: geniet van het zonnen! Men o men wat ben ik 'jaloers' als ik dat lees, terwijl ik hier in NL onder 3 dekens slaap en me warm inpak voor ik naar buiten ga! Lekker Han! Tot snel... (Wat gaat dat snel zeg, die tijd dat jij daar zit!)

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!